Üdv a Marson!

by Evi

Üdv újra a Marson emberek! Ezer éve nem írtam. Szerettem volna, de mire elrendeztem minden dolgom a gépnél, addigra már újból mennem kellett. Viszont a mai nap elterveztem, hogy írni fogok.  Egyszerűen muszájnak érzem.

Először is kezdjük azzal, hogy köszönöm mindenkinek a szülinapi köszöntéseket fészen meg twitteren is. Igaz már elég régen volt, de mindig jó rágondolni. És nagyon köszönöm Steve Valentinenak is. EMBEREK, STEVE VALENTINE FELKÖSZÖNTÖTT ÉS VÁLASZOLT NEKEM TWITTEREN! Még mindig pillangók repdesnek a gyomromban, ha rágondolok.
Képi bizonyítékom is van ám:

Steve Valentine

Imádom ezt az embert. :D

Aztán a másik dolog pedig. Kaptam ám Marséktól is. Bár a múlt éven kapott üzit egyenesen Mr. Bart Cubbinstól semmi sem múlja felül:

Ez pedig Marséktól.

Amúgy semmi érdekes nincs, amit meg tudnék osztani a nagyvilággal. Ha mégis úgy gondolom valamiről, akkor majd jelentkezem!